Chytáte zákazníky jako začátečník nebo lovec veterán?

Se zákazníky je to stejné, jako když jdete do lesa chytat zajíce.

Lovec začátečník bude chodit po lese a hledat. Když bude mít štěstí, jednoho zajíce zahlídne, ale než k němu doběhne, zajíc uteče. Většina lovců začátečníků dojde časem k závěru, že v lese je jenom jeden zajíc a chytat ho nemá cenu.

Zkušený lovec dojde půjde za hajným a zeptá se, kolik má v honitbě zajíců, aby věděl, jestli má jeho snaha vůbec cenu. Pak zjistí, kam chodí zajíci jíst a pít a tam si na ně počká.

Lovec veterán se za zajícema nehoní. Prostě si vytvoří vlastní návnady a počká si, až za ním zajíci přijdou sami.

Pokud se chcete naučit, jak vypadá třetí varianta ve světě online marketingu, máte letos poslední šanci přihlásit se do kurzu Z NULY NA STO tady. >>

Martin Kalina
Internetový marketér, specialista na PPC reklamu. TOP Affiliate partner. Jeho kampaněmi prošlo přes 10 miliónů lidí. Autor názvu řady cukrovinek Modré z nebe, spoluautor programu Z NULY NA STO, případové studie webu, vytvořeného za 24 hodin, s výnosem přes 100 000 Kč.