[Anatomie kampaně] Copykiller a jeho Prodávejte textem

Vždycky jsem říkal, že kdo přijde první s kurzem copywritingu zbohatne.

A to se přesně stalo s kurzem Copykiller, jehož prodeje hned v první kampani minulý rok v květnu, vypadaly takhle.

V lednu 2018 pak přišla taková kampaňová minirychlovka, která i přes minimální prodejní tlak dopadla takhle.

V těchto dnech se naplno rozjíždí už třetí ročník tohodle kurzu, takže uvidíme, jak to dopadne tentokrát.

Zatím proběhl první webinář, ve kterém Lucie s Dušanem dávali zpětnou vazbu na texty a weby lidí, kteří jim poslali svoje odkazy a podle sms od Dušana to asi stálo za to.

Každopádně super téma úvodního webináře, protože vás lidé vidí na živo a ještě v akci, kdy děláte svoji práci online a v přímém přenosu ukazujete, jak se mohou texty na často nefunkčním webu změnit tak, že začnou přinášet reálné výsledky.

Na webináři se pak na chvíli otevřely brány prodeje prémiového kurzu Copykiller, stav prodejů v předprodeji je následující.

Tohle otevření kurzu před startem kampaně se mi hodně líbí, protože spousta lidí je připravených koupit už teď, takže není důvod je nechat čekat.

Současně je to super i pro autory kurzu, kteří díky tomu uvidí, že všechno funguje jak má, prodejní message je funkční, takže teď už jen zbývá přivést ke svojí kampani co nejvíce lidí.

Jaké bude největší lákadlo kampaně?

Hlavním lákadlem je tentokrát Copykiller Espresso, koncentrovaný nálev všeho, co potřebujete vědět o copywritingu, ukázáno na nejčastějších zabijácích textů na webu, blogu, emailu nebo při komunikaci na Facebooku.

Tohle je za mě trefa do černého.

Protože pokud chcete prodat, potřebujete získat důvěru.

A ničím nezískáte větší důvěru než tím, než že dáte zákazníkovi nejdřív ochutnat, co nabízíte a co pro něj můžete udělat.

Prostě tím, že než si řeknete o peníze, doručíte výsledky.

A Copykiller Espresso splňuje tuhle podmínku na maximum.

Kromě toho tenhle web vytáhne z davu přesně ty lidi, které Copykilleři potřebují.

A o to tady jde.

Najít a oslovit lidi, kteří chápou, že v online světě je to text, který prodává a chtějí se o tom dozvědět víc.

Díky praktickému Copykiller Espressu se pak seznámit, doručit první výsledky a následně nabídnout placený trenink všem, kteří do toho chtějí šlápnout naplno.

Jaké očekávám výsledky prodeje

U tohodle typu kampaní je předpoklad, že si placenou verzi tréninku koupí 3-10% lidí z celkové databáze vytvořené obsahem zdarma, v tomhle případě tedy Copykillerem Espresso.

Já očekávám v tomhle případě výsledné procento prodejů spíše vyšší, protože tahle databáze je velice dobře zacílená a není tedy důvod pohybovat se v prodejích kdekoli pod 5-7 procenty z celkové velikosti databáze.

Výnos 350-700 Kč na E-mail

Při konverzním poměru 5 procent a ceně kurzu kolem 7 000 Kč, bude výnos na email kolem 350 Kč, při konverzním poměru 10 procent to bude někde kolem sedmi stovek.

Co se týká Affiliate partnerů, tam bude při provizi 2 000 Kč a 5% konverzním poměru výnos na email kolem 100 Kč , při 10% konverzním poměru to pak bude někde kolem dvou set.

Pokud se dá takovýhle email získat díky reklamě na Facebooku kolem 20 korun za kus, je možné zhodnotit prostředky vložené do reklamy o 500-1000 procent, což je velice slušný výsledek.

Co bude dál?

Ve čtvrtek bude oficiálně otevřený prodej hlavního kurzu, link na něj dostanou všichni členové tréninku Copykiller Espresso.

Doporučuju pozorně prostudovat prodejní stránku, dílo mistra copywritingu v akci.

Za mě je to jedna z nejlepších prodejních u nás. Teda samozřejmě až po té naší příběhové Z NULY NA STO, ale to je asi jasný 😉

Prostě jednoduchá, faktická, přehledná, jdoucí jasně k věci.

Příští týden v pondělí pak webinář, na kterém budou mluvit ti, kteří se dovolali před vámi, tzn. účastníci minulých ročníků.

Tohle je jeden z nejúčinějších prodejních modelů

Protože to co jiného prodá víc, než ukázka a výsledky lidí, kteří si kurz koupili a dosáhli díky němu výrazného zlepšení účinnosti jejich textů.

Je to vlastně taková živá reference v přímém přenosu.

Copywriting je sázka na jistotu

Je to téma, které můžete prodávat navěky a které nijak nestárne. Co jednou Lucie s Dušanem vytvoří, to budou moci prodávat ještě dlouhou dobu a to jim poskytuje velkou výhodu.

Zatím co tedy prodejnost obecných kurzů po čase klesá, Copykiller se může v prodejích držet dlouhodobě na stejné úrovni nebo dokonce s rostoucím renomé i růst.

Co bude dál podruhé

Brzy napíšu ještě jeden update k této kampani, obsahující výsledky testů výkonu stránek pro sběr emailů (ta nejlepší a nejrychleji vytvořená má o 30 procent vyšší výkon, než ta vymazlená, na které pracovalo od rána do večera) a samozřejmě se mrkneme na celkový výsledek kampaně.

Martin Kalina
Internetový marketér, specialista na PPC reklamu. TOP Affiliate partner. Jeho kampaněmi prošlo přes 10 miliónů lidí. Autor názvu řady cukrovinek Modré z nebe, spoluautor programu Z NULY NA STO, případové studie webu, vytvořeného za 24 hodin, s výnosem přes 100 000 Kč.