Jedete ve svém byznysu na divoký vlně nebo na mrtvym koni?

Za posledních pár let prošlo mými online kampaněmi přes 10 miliónů lidí, kteří klientům odeslali přes sto tisíc objednávek. Rekord byl 5000 objednávek za jediný měsíc.

Mám k dispozici ten samý trh, ty samé zákazníky, ty samé nástroje, jako ostatní.

Jedni říkají, že je krize. Druzí neví kam dřív skočit.

Tak v čem je ten trik? Co dělám jinak, než ostatní?

Než se na to podíváme, podívejme se na jeden příklad z praxe.

Nedávno mi napsal chlápek, který popsal svůj byznys stylem, že prodává produkt, který se prodává na každém rohu, je v něm obrovská konkurence, minimální marže, zákazník se rozhoduje jen podle ceny a celý trh posílá současně ke dnu záplava neoriginálního zboží z Číny.

Čekal radu, jak mu z tohodle zadání vykouzlím globální byznys s jachtou plnou mažoretek a šampaňskýho k tomu.

Ale tak to nefunguje. Naopak.

Podnikání totiž není o tom, že ať si vezmete cokoli a budete dostatečně šikovní, chytří nebo pracovití, tak se to povede.

Klíčovým podnikatelským rozhodnutím je vybrat si k prodeji produkt s maximálním možným potenciálem a minimální pravděpodobností neúspěchu.

Pokud hned v tomhle uděláte hned na začátku chybu, na budování byznysu si nechte zajít chuť. Následující roky nebudete podnikat,  budete jen hasit následky.

Na druhou stranu, pokud si hned na začátku vyberete správně, o zákazníky nebudete mít nikdy nouzi.

Budete mít produkt, který se prodává skoro sám a vlastní marketing bude jen urychlovač, díky kterému oslovíte rychleji větší množství lidí.

Takže já, když si vybírám produkt, mám tyto podmínky:

  • Chci jedinečný produkt, s obřím potenciálem, minimální konkurencí, maximální marží, v ideálním případě krytý patentem nebo autorskými právy.
  • Musím mít potvrzeno, že produkt je teď nějakým způsobem „in“, že prostě letí.
  • Musím vědět, že je po něm nejen dostatečně velká poptávka, ale že jsou za něj lidé také ochotni platit. K ověření používám vždy systém 4 stránek, který je popsán v kurzu Z NULY NA STO.
  • Každý projekt musí být od začátku ziskový.
  • Potenciál pasivního příjmu je samozřejmostí. Chci věci jednou udělat a pak na nich profitovat. Ideálně navěky.

Do it once, profit forever.

Můžete udělat kompromis v každém jednom z výše popsaných bodů.

Ale mějte na paměti, že za každý takový kompromis zaplatíte větším úsilím na přesvědčení zákazníka, aby si váš produkt koupil a koupil si ho právě od vás.

Uf, nejtěžší a nejvíc flustrující práce na světě, kterou znám.

Takže abych ti shrnul.

V byznysu se buď cítíte, že jedete na divoký vlně nebo že se snažíte oživit zdechlýho koně.

Sami si řekněte, jak se ve svém podnikání cítíte právě teď.

Pokud to druhé, je potřeba změnit dopravní prostředek.

Změnit produkt. Změnit byznys. Tady ztrácíte čas.

Ani kdybych vám dal do ruky tu nejlepší prodejní zbraň, váš produkt vás nedoveze kam potřebujete.

Na druhou stranu, pokud jste vybrali to první, sedíte na zlaté žíle.

TIP! Myslíte si, že sedíte na zlaté žíle a nechcete už ztrácet čas? Mrkněte na jednoduchý způsob, jak rychle zjistit její potenciál. >>

Martin Kalina
Internetový marketér, specialista na PPC reklamu. TOP Affiliate partner. Jeho kampaněmi prošlo přes 10 miliónů lidí. Autor názvu řady cukrovinek Modré z nebe, spoluautor programu Z NULY NA STO, případové studie webu, vytvořeného za 24 hodin, s výnosem přes 100 000 Kč.