Big Picture Konzultace

To nejdůležitější na celém vašem byznysu je Cesta Zákazníka.
 
Prostě systém stránek, kterými váš zákazník projde před tím, než si koupí váš produkt nebo službu. Protože pokud svoji cestu zákazníka dobře zpracovanou nemáte, je to jako byste měli  e-shop bez košíku.

Neřeknu vám, jak to bude probíhat

Na to si musíte přijít sami.

Kopíruju text jen proto, abych viděla, jak to tu bude vypadat:)

V podstatě jde jenom o to, dát vašemu zákazníkovi ochutnat to, co prodáváte a pak mu jen postupně nabízet víc a víc. Protože zákazník chce vždycky víc. To je pravidlo. Tak to prostě je.
 
Takže když mu vaše ochutnávka zachutná, bude chtít víc. A pak dřív nebo později koupí. A pak zase. A pak zase. Tak dlouho, dokud budete mít co prodávat nebo dokud neuděláte nějakou botu, nějak ho nenaštvete nebo nějak výrazně neklesne kvalita vašeho produktu.

To je celý trik.
 
Supermarkety tuhle strategii používají už léta a moc dobře ví proč.
 
Prostě jdete do obchodu, tam vám hezká slečna nabídne housku s paštikou a než se nadějete, odcházíte nejen s paštikou, ale i sýrem, olivama a lahví vína. Přitom jste přišli jenom pro dvě housky a jeden chleba.

Myslela jsem si, že jako žena, potřebuji konzultovat zase jen se ženou. Až do té doby, než jsem se poprvé potkala s Martinem. Jeho naladění se na projekt a vhledy, které k němu přicházejí jsou absolutně dechberoucí. Sama jsem byla schopna vidět jen dílčí úseky, pohled zevnitř a strachy mi nedovolili z nich vystoupit. Díky Martinovi jsem, poprvé v životě, uviděla velký obraz svého podnikání. Po třech letech marného hledání, konečně vidím jasně, kam jdu a jaká je moje cesta zákazníka
Rehana JežkováFashion mentorka