Hledám šest pohodových lidí a jejich projektů, kterým osobně zpracuju tu nejlepší strategii pro jejich reklamy na Facebooku.

Poslední rok jsem pracoval na krásném projektu, ve kterém jsem si kromě strategických věcí vzal na starosti  správu kampaní na Facebooku a upřímně, zase mě to vtáhlo do hry.

A to hodně.

Reklamu na Facebooku dělám v podstatě od jeho začátků, ale co se v téhle oblasti děje teď nebo alespoň během posledního roku, nemá v reklamní branži obdoby.

Facebook se stal jednoznačně nejlepším reklamním nástrojem všech dob a já chci být prostě u toho.

Proto jsem se rozhodl vzít pod vlastní správu 6 lidí a jejich projektů, pro které osobně nastavím jejich kampaně na Facebooku, které pak budeme společně ladit na maximální výkon.

Protože jsem zjistil, že jednorázové konzultace v této oblasti nemají smysl.

Protože v tak komplexní věci, jakou je marketing a reklama se prostě potřebujete ptát.

Potřebujete parťáka, se kterým si můžete o vašich reklamách povídat, ladit je, testovat nové nápady a v podstatě si s nimi hrát.

Protože reklama je hra. A ta na Facebooku dvojnásob. 

Každopádně, abyste tuhle hru mohli hrát, potřebujete chápat velký obraz. 

  • Potřebujete chápat, jak tahle hra funguje.
  • Potřebujete znát její silné a její slabé stránky.
  • Potřebujete vědět, jak ji použít.
  • Chápat na co funguje a na co ne.
  • Na co se soustředit a na se můžete s klidným srdcem vykašlat.

Jak to bude probíhat.

Upřímně, kdo mě trochu zná, tak ví, že já nejsem nějaký obyčejný klikač, kterým vám něco nakliká a pak už o něm neuslyšíte.

Váš správce reklamy totiž musí být váš partner. Váš osobní reklamní manažer, vaše pravá ruka, se kterým jste naladěni na stejnou vlnu a který rozumí vašemu projektu minimálně stejně dobře, jako vy.

Musí chápat váš byznys, váš obchodní model, přesně vědět, o co v něm jde. Musí chápat klíčová místa a na ta se pak soustředit.

Musí vědět, kdo je váš zákazník, jak přemýšlí, jak se rozhoduje. Jaká je jeho cesta od prvního kontaktu po dokončení prodeje, jaké jsou dlouhodobé cíle a záměry celého projektu.

Proto se hned na začátku osobně sejdeme a probereme váš byznys. 

Povíte mi, kdo jste, co děláte, jak jste k tomu dostali, jaké jsou vaše cíle a proč.

Probereme vás byznys od začátku do konce, od konce na začátek a budeme si povídat tak dlouho, jak bude potřeba.

A až budeme mít absolutní jasno, nakreslíme si základní schéma vaší kampaně, které pak uvedeme do praxe.

Cena.

Cena tohoto královského servisu je 39.990 Kč za měsíc, pro prvních 6 objednávek  pak platí cena 24.990 Kč + DPH.

Garance.

Pokud hned po naší první schůzce nebudete spokojeni a nebudete cítit jistotu, že vaše peníze byly dobře investovány, vrátím vám celou sumu v plné výši.

Potřebujete pomoc?

Napište na podpora@umeniprodat.cz