Jak upravit vaše texty na webu, blogu nebo Facebooku, aby prodávaly víc.

Pokud chcete aby  vaše texty začaly pořádně prodávat, připadně doručovat takové výsledky, které od nich očekáváte, musíte se soustředit na 3 nejdůležitější věci.

1. Titulek

Zabere ze všeho nejmíň místa, přitom právě na něm záleží, jak to celé dopadne.

Když váš titulek nezíská pozornost, nikdo na něj neklikne, takže i kdybyste napsali ten nejlepší článek na světě, nikdo se o něm nedozví.

Takhle kruté to je.

Titulkem to všechno začíná nebo končí.

Takže každý titulek tedy musí splnit tyhle dvě podmínky.

Za prvé, získat pozornost a za druhé, vtáhnout člověka do děje.

Začít mu vyprávět příběh, který se rozvine až v textu emailu. Takže jestli chceš vědět, jak to dopadne, tak musíš kliknout.

Podívejte se na titulek tohodle článku. A přemýšlejte, proč jste na něj klikli.

Protože o to tady vždycky běží.

2. Vlastní text

Úkolem hlavního textu je rozvinout příběh z titulku, získat důvěru a dovést člověka přirozeně k výzvě k akci.

Čím větší hodnotu předáte, tím větší důvěru získáte a tím bude i vyšší odezva na výzvu k akci.

A naopak.

3. Výzva k akci

Tady většina lidí pohoří. Prostě to neumíme. Neumíme někomu říci, ať něco udělá. Stydíme se. máme bloky. Ale bez toho se nepohnete. Musíte trénovat.

Získali jste pozornost, řekli jste proč píšete a předali jste nějaký hodnotný obsah, ale teď se potřebujete dostat dál.

Od toho jej tady výzva akci. Musíte říct čtenářovi říst co má udělat.

On to pak rád udělá a vy získáte co potřebujete.

Copykiller Espresso – minikurz copywritingu zdarma ZDARMA

Aktuálně nejlepší způsoby, jak tyhle tři věci použít pro zvýšení účinnosti vašich textů na webu, blogu nebo Facebooku, najdete třeba na Copykiller Espressu.

Tenhle minikurz copywritingu je dílem dvojice Copykillerů Lucie a Dušana, kteří ho v rámci kampaně dávají zdarma, pro ty kdo do toho budou chtít pak šlápnout naplno, bude samozřejmě připraven i placený produkt.

Zatím mrkněte na Copykiller Espresso zdarma a když vám bude jejich styl vyhovovat, uvidíte jak dál.

Martin Kalina
Internetový marketér, specialista na PPC reklamu. TOP Affiliate partner. Jeho kampaněmi prošlo přes 10 miliónů lidí. Autor názvu řady cukrovinek Modré z nebe, spoluautor programu Z NULY NA STO, případové studie webu, vytvořeného za 24 hodin, s výnosem přes 100 000 Kč.