[Prodejní strategie] 4 kroky, jak prodat komukoli cokoli.

Prodávám svůj kurz Z NULY NA STO už několik let a na jeho výkonu nebo aktuálnosti se za tu dobu nic nezměnilo.

Nedávno jsem dokonce našel v členské sekci tenhle komentář:

Pánové, kurz byl super a bonusová videa mne v tomto názoru jenom utvrdila. Za dva roky od vytvoření videí vůbec neutrpěla aktuálnost informací, spíše naopak. Trh se vyvíjí přesně směrem, který jste naznačili. těším se na další produkty, koukejte dělat něco nového. 🙂

Upřímně, tenhle kurz se bude prodávat navěky.

Sice to časem začne vypadat, že máme na sobě hadry jak ze středověku, ale to, co budeme říkat, bude platit stejně jako dneska.

Protože v něm ukazujeme prodejní principy staré jako lidstvo samo.

Za stovky let se na nich nic nezměnilo a další stovky let se na nich nic nezmění.

Protože když budete chtít prodat komukoli cokoli, budete k tomu vždycky potřebovat tyhle 4 věci:

#1: ZÍSKAT POZORNOST

Pozornost je nejcennější komodita na světě. Bez ní můžete mít ten nejlepší produkt, ale nikdo se o něm nedozví. Získáním pozornosti všechno začíná. Bez ní naopak všechno končí.

#2: ZÍSKAT DŮVĚRU

Kolikrát se vám stalo, že jste někomu dali skvělou nabídku, ale on ji nevyužil? Nezískali jste důvěru. A bez důvěry neprodáte nic. Bez ní si od vás lidi nestáhnou ani E-Book zdarma.

#3: ZŮSTAT V KONTAKTU

Abyste získali důvěru, potřebujete čas. A ten získáte jen tím, že zůstanete v kontaktu. Protože podle statistik 67% objednávek přichází až po pátém kontaktu.

Bez toho necháváte těch 67 procent ležet na stole.

#4: PRODAT

Tahle část je pro většinu lidí ta nejtěžší.

Přitom pokud dodržíte správný postup v bodech jedna, dva a tři, prodej je logickým vyustěním procesu. Bez toho, že byste museli nějak zvlášť tlačit na pilu.

Pokud chcete vidět tenhle nejjednodušší prodejní systém 4 stránek v akci, můžete se na něj podívat tady.

Z každé stovky návštěvníků generuje 50 nových kontaktů a jednu placenou objednávku.

24 hodin denně, 7 dní v týdnu, bez jediné úpravy už několik let.

Buduje databázi zadarmo a ještě si na sebe vydělá.

A dokud se základy lidské psychiky a nákupního rozhodování nezmění, bude to dělat navěky.

Martin Kalina
Internetový marketér, specialista na PPC reklamu. TOP Affiliate partner. Jeho kampaněmi prošlo přes 10 miliónů lidí. Autor názvu řady cukrovinek Modré z nebe, spoluautor programu Z NULY NA STO, případové studie webu, vytvořeného za 24 hodin, s výnosem přes 100 000 Kč.